måndag 7 december 2009

Gårdagen blev häftig med anledning av min 57-åriga födelsedag. Jag firade på tre ställen Lilla Kalvö, middag på Olympia i Linköping och därefter hemma. Tack alla nära och kära. Ett särskilt tack till Miclos vill jag framföra.
Jag är nu hemma och skriver på min blogg i samband med lunchen. Det är ganska knöligt att ta sig in på gatan eftersom grannen ska få in sin fjärrvärme. Toppen tycker jag och allt går fast det blir trångt.

Ska vara på jobbet igen och kommer inte hinna till FP:s julfest. Istället kommer jag sitta med Dataföreningen och IT-företag o gå igenom planer för 2010.

Kvällen kommer därefter att ägnas åt installation av den Iphone jag fick i födelsedagspresent.

Tisdag kommer att ägnas åt KF valberedning och deltagande i KF-mötet samt den årliga KF-middagen för kommunens 25-åringar och stipendiater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar